Курс Андрія Бабіка

СЦЕНАРІЙ СЕРІАЛУ

Перший в Україні фундаментальний курс з серіальної сценаристики від Андрія Бабіка або як написати сценарій серіалу, який купить Netflix
1
Лектор №1в Україні
Автор та викладач курсу – найавторитетніший сценарист у жанрі детективу в Україні. Андрій Бабік – співавтор/сценарист/розробник низки знакових для українського ринку серіальних проектів ("Нюхач", "Жіночий лікар", "Опер за викликом", "Розтин покаже", "Карпатський рейнджер").
2
Реальна можливість потрапити у професію
Андрій Бабік шукає молодих сценаристів у свою команду!
Тому у вас є реальний шанс потрапити у професію та працювати під керівництвом Андрія.
3
Тривалість курсу
Тривалість курсу: 7 місяців.
Курс розпочинається у листопаді 2018 року та закінчується у травні 2019 року.

4
Процес
Навчання відбуваєтсья двічі на тиждень: у вівторок (з 19:00 до 21:30) та у суботу (з 12:00 до 15:30).
У грудні заняття проходитимуть тричі на тиждень (вівторок, субота та неділя).
ПРО КУРС
"СЦЕНАРІЙ СЕРІАЛУ"
На привеликий жаль, в Україні практично не готують сценаристів серіалів на системній основі та відповідно до актуальних потреб ринку. А більшість працюючих у галузі фахівців прийшли в індустрію з суміжних професій і освоювали ремесло методом проб та помилок.

Курс Андрія Бабіка "Сценарій серіалу" – це перший в Україні фундаментальний курс з серіальної сценаристики.

Мета курсу – дати слухачам основи професії сценариста серіалу, допомогти правильно увійти в індустрію.
При розробці курсу Андрій Бабік опирається на власний успішний досвід сценариста, ринкові вимоги та актуальне розуміння професії (оскільки в нинішніх умовах сценарист – це вже менше про текст, а більше про технологію, взаємодію та команду).

Курс складається з двох модулів:
1
ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНИЙ МОДУЛЬ. СЦЕНАРНА ЗАЯВКА

Тривалість: 17 листопада - 23 грудня 2018

Результат модулю:
написана вами "життєздатна" сценарна заявка та її пітчинг перед Андрієм Бабіком.

В основі модулю – інтенсивний лекторій Андрія Бабіка та практичні заняття. Під час лекторію розглядаються основи та особливості професії, базові елементи драматургії та побудови історії, галузеві стандарти роботи (див. – Програма курсу).

Протягом модулю, на практичних заняттях студенти розроблятимуть власні сценарні заявки – перший прийнятий в індустрії документ у процесі підготовки сценарію серіалу. Хороша заявка, за яку вхопляться продюсери – це майже мистецтво і перший обов'язковий крок у професію.

В кінці модулю – пітчинг заявок перед автором курсу.

Важливо:
відеозаписів лекцій та занять не буде!

Сертифікат про проходження модулю буде надаватись лише тим студентам, які відвідають не менше 80% занять, напишуть заявку та пройдуть пітчинг.
2
ПРАКТИЧНИЙ МОДУЛЬ. РОЗРОБКА СЕРІАЛУ НА ОСНОВІ СТВОРЕНОЇ ВАМИ ЗАЯВКИ

Тривалість: середина січня - кінець травня 2019 року.
Результат модулю: розроблений вами сценарій серіалу на основі вашої заявки.

В основі модулю – практичні заняття з метою вийти на сформований повноцінний сценарій серіалу на основі вашої заявки (розробленої під час першого блоку).

Залежно від розвитку та потреб групи автор може проводити додаткові лекторії чи залучати додаткових спеціалістів.

Деталі та програма модулю будуть представлені згодом оскільки адаптуватимуться під потреби та рівень групи.

Потрапити на другий модуль без проходження першого буде можливо тільки за умови виконання ряду тестових завдань та співбесіди з автором курсу (це буде надзвичайно важко)


Сертифікат про проходження КУРСУ буде надаватись лише тим студентам, які відвідають не менше 80% занять та УСПІШНО пройдуть пітчинг власного проекту.

Андрій Бабік шукає молодих сценаристів у свою команду!
Протягом останнього року, на різних платформах ним було проведено два курси зі сценарної майстерності. Троє слухачів цих курсів стали членами команди Андрія і продавжують з ним працювати досі.
Тому у вас є реальний шанс потрапити у професію та працювати під керівництвом Андрія!

Реєструйтесь зараз!
Кількість місць у групі обмежена!
Днів
Годин
Хвилин
Секунд
ПРОГРАМА ПЕРШОГО МОДУЛЮ КУРСУ
"СЦЕНАРІЙ СЕРІАЛУ"
У зв'язку з тим, що ми плануємо завершити модуль до нового року, в грудні заняття будуть проводитись тричі на тиждень (у вівторок, суботу та неділю)
Початок курсу – 17 листопада, субота, 12:00
БЛОК 1. ВСТУПНА ЧАСТИНА
Серіальний бум, "золотий вік" серіалів. Відмінність сценарію серіалу від сценарію кінематографічного. Відмінність серіалу від фільму. Ні кінематографічному снобізму. Чому люди дивляться серіали. Серіал як можливість розповісти історію.

Сучасний серіал. Його тенденції, особливості, напрямки розвитку. Особливості виробництва серіалів у США, Європі та в Україні.

Переваги та недоліки роботи телевізійним сценаристом. Місце сценариста у сучасному телевізійному процесі.

БЛОК 2
Види та формати серіалів. Тривалість серіалів. Поняття сезону. Франшиза в серіалі. Форматування сценаріїв для різних платформ та жанрів.

Типи серіалів: вертикальний (закритий), горизонтальний (відкритий), змішаний. Серіал-антологія. Веб-серіали.
Серіали півгодинні, годинні та "надгодинні". Телевізійні формати: телефільм, міні-серіал, серіал, "мильні опери" та теленовели.
Детальний розбір переваг та недоліків кожного з видів та форматів.

БЛОК 3
Жанр. Для чого сценаристу важливо розбиратись в жанрах.

Розбір основних жанрів. Детектив.

БЛОК 4
Розбір основних жанрів. Кримінал. Трилер.
БЛОК 5
Розбір основних жанрів. Драма. Медицинська драма. Юридична драма. Мелодрама.
БЛОК 6
Розбір основних жанрів. Комедія. Сітком. Скетчком.
БЛОК 7
Розбір основних жанрів. Історичний серіал. Байопік.
БЛОК 8
Початковий етап роботи над історією. Що таке "ідея"/"концепт". Форми та види ідеї серіалу.

Де брати ідеї, окрім свого мозку? Екранізація, адаптація, рімейк: переваги та недоліки.

"Телевізійність" ідеї: зняти кіно чи серіал? Оригінальність ідеї. Вторинність ідеї. Співпадіння ідей. Ефективні методи об'єктивної оцінки сценарію. Оцінка ідеї.

High concept. Low concept.

Думайте про 10 сезонів та сотню серій. Хто автор ідеї – продюсер чи сценарист? Як захищати свої ідеї? Роялті. Позиція "created by". Неймінг. Логлайн.

БЛОК 9
Головний герой – протагоніст. Які бувають протагоністи. Як створити характер протагоніста. Жанрові особливості протагоніста. Зовнішня та внутрішня мета. Зовнішній та внутрішній конфлікти. Чотири основні властивості протагоніста. Как викликати симпатію та емпатію глядача до протагоніста.
БЛОК 10
Передісторія протагоніста як потенційний заділ для сторітелінгу майбутніх сезонів. Що таке "арка героя"? Чи повинен герой змінюватись? Жанрові особливості протагоніста, зовнішнього та внутрішнього конфліктів.
Особливості протагоніста у горизонтальному та вертикальному серіалах.
БЛОК 11
Одногеройність, двогеройність (бадді-серіал), багатогеройність. Особливості створення кількох протагоністів. Плюси та мінуси таких конструкцій – сюжетні, творчі, фінансові, технологічні. Негативний протагоніст.
БЛОК 12
Антагоніст. Все про антагоніста. Жанрові особливості антагоніста. Класифікація антагоністів. Характер, риси. Передісторія антагоніста. Зовнішня та внутрішня мета. Зовнішній та внутрішній конфлікти.
БЛОК 13
Другорядні персонажі, сім'я серіалу. Скільки персонажів може витримати серіал. Основні функції другорядних персонажів. Горизонтальні арки для них. Взаємодія персонажів. Горизонтальні лінії другорядних персонажів.
БЛОК 14
Світ серіалу. Класифікація світів серіалу, відповідні приклади та описи. Сетінг, локації. Головні, другорядні. Формування переліку та узгодження з каналом. Уніфікація. Демонстрація перших сторінок серіалів з прикладом опису серіалу. Розбір сетінгів по жанрам.
БЛОК 15
Передпітчинг. Пітчинг та види презентацій. Консультація з написання заявок. Попереднє читання та розбір заявок.
БЛОК 16
Підсумковий пітчинг заявок.
Реєструйтесь зараз!
Кількість місць у групі обмежена!
Днів
Годин
Хвилин
Секунд
ВИКЛАДАЧ
ТА АВТОР КУРСУ
Андрій Бабік
Сценарист
8 років успішного
практичного досвіду в індустрії





Найавторитетніший автор у жанрі детективу





Співавтор сценарію та українського серіалу, проданого Netflix, автор/сценарист знакових для українського ринку проектів

Унікальний життєвий досвід та шлях у професію.
Суттєвий викладацький досвід



ПОВНЕ РЕЗЮМЕ ТА ФІЛЬМОГРАФІЯ АНДРІЯ БАБІКА
2018 Автор ідеї, головний автор, співавтор сценарію серіалу «(Карпатський) Рейнджер»
2018 Співавтор сценарію серіалу «Нюхач-4»
2018 Автор ідеї, головний автор, співавтор сценарію серіалу «Опер за викликом-1», «Опер за викликом-2»
2018 Головний автор, співавтор сценарію серіалу «Прислуга»

2017 Академік Української телевізійної академії (гільдія режисерів та сценаристів)
2017 Співавтор сценарію повнометражного ігрового фільму «Чарівні окуляри»
2017 Співавтор сценарію серіалу «Нюхач-3»

2016 Автор сценарію повнометражного ігрового фільму «Івасюк»
2016 Автор ідеї, головний автор, співавтор сценарію серіалу «Розтин покаже»
2016-2017 Куратор сценарного відділення в Українській кіношколі (Film.UA)
2016 Переможець (разом із Артемом Литвиненком) Національної телевізійної премії «Телетріумф» в номінації «сценарист (сценарна група) телевізійного фільму/міні-серіалу/серіалу)
2016 Співавтор сценарію серіалу «Черговий лікар-1»

2015-2017 Заступник Голови Громадської Рали при Держкіно України
2015 Автор ідеї, головний автор, співавтор сценарію серіалу «Портал-Орда» («Адаскандар)», Республіка Казахстан
2015 Співавтор сценарію серіалу «Скліфосовський-4»
2015 Співавтор сценарію серіалу «Ніконов і Ко» з 11.

2014 Президент Гільдії сценаристів України
2014 Співавтор сценарію серіалу «Скліфосовськмй-3»

2013 Співавтор сценарію серіалу «Вірний засіб»
2013 Співавтор сценарію художнього фільму «Лука» (в титрах не вказаний)
2013 Співавтор сценарію серіалу «Нюхач-2»
2013 Співавтор сценарію серіалу «Страх у твоєму домі»

2010-2012 Співавтор сценарію серіалу «Нюхач»
2012 Автор сценарію документального фільму «Майя. Кінець світу»
2012 Співавтор сценарію серіалу «Телефон довіри»
2010-2011 Автор ідеї і співавтор сценарію серіалу «Жіночий лікар»

01.2010-06.2010 Навчання в Школі сценарної майстерності при кінокомпанії Film.ua і продакшн-компанії «Прима-фільм»
2009-2010 Ведучий телевізійної програми «Справжні лікарі» (телеканал «1+1», Україна)
09.2003-03.2006 Асистент кафедри загальної хірургії, потім – кафедри загальної хірургії та оперативної хірургії з топографічною анатомією ЛДМУ
08.2001-08.2003 Асистент кафедри урології та онкології, потім - кафедри онкології ЛГМУ
2001 Захистив кандидатську дисертацію за фахом «хірургія» на тему: «Лікувально-діагностична тактика при механічній жовтяниці непухлинного походження»
1994-2001 Старший лаборант кафедри факультетської хірургії ЛДМУ
1994-1998 Заочна аспірантура з хірургії при кафедрі факультетської хірургії ЛДМУ
1992-1994 Клінічний ординатор кафедри факультетської хірургії Луганського державного медичного університету (ЛДМУ)
1992 З відзнакою закінчив лікувальний факультет Луганського медичного інституту, диплом ЛВ № 423542
Реєструйтесь зараз!
Кількість місць у групі обмежена!
Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Реєструйтесь зараз!

Усі проекти участиків курсу, які матимуть оригінальну цінність будуть додатково розлянуті продюсерами Star Media (для розвитку та подальшого виробництва).
Тривалість курсу - 7 місяців.
Заняття: у листопаді - віторок (19:00-21:30), субота (12:00-15:30); у грудні - вівторок, субота та неділя.

Вартість навчання: 4500 грн. на місяць.
При оплаті першого модулю одним платежем вартість модулю складає 8000 грн.
Наші контакти:
Телефонуйте щоденно з 10:00 до 21:00
+38 067 320 60 45
+38 093 975 54 42
E-mail: starmediaschool@gmail.com

Відкриті професійні лекції та майстер-класи:
INVERIA flow space
вул. Володимирська, 49 А

Заняття:
1. Дім Майстер-Клас
вул. Богдана Хмельницького, 57Б
2. Кіностудія ім. Олександра Довженка
проспект Перемоги, 44
3. Кінотеатр Жовтень
вул. Костянтинівська, 26
4. Університет Україна
вул. Львівська, 23
м. Житомирська


Адреса Star Media (головний офіс):
вул. Закревського, 22
starmedia.ua
Made on
Tilda